Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Модераторы: DaW, Arlanda

Ответить
Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 09 апр 2012, 22:40

Основные задачи группировок:
- сбор нефти
- захват точек влияния
- захват президента Убунты и 2-х ключей от ядерного чемоданчика
- уничтожение командования противников


Нефть

Важный игровой ресурс, наличие которого в очень больших количествах, кроме всего прочего, дает шанс попытаться заключить союз с ОПГ (купить их).

Игротехника
- Сбор нефти происходит физически (т.е. она не начисляется автоматически за время захвата нефтевышки).
- Сбор нефти происходит только в выданную организаторами тару.
- Нефть приносит определенное количество очков за каждый баррель (1 единица тары, выданной организаторами).
- Очки приносят только баррели, которые имеются у группировки в наличии на конец игры.

Пример: несколько бойцов захватили нефтевышку, но у них нет при себе емкостей для сбора нефти. В таком случае сбор нефти неосуществим (и нефтевышка бесполезна) до тех пор, пока емкости им не принесут.

NB! Если что-то изменится, то информация об этом появится за несколько дней до игры.

На полигоне будет несколько нефтевышек. Соответственно, чем больше нефтевышек находится под вашим контролем, тем больше нефти вы получаете в единицу времени.
- Нефтевышки перемещать, ломать, трогать руками или другими частями тела, а так же любыми способами ускорять процесс выделения с них нефти КАТЕГОРИЧЕСКИ ЗАПРЕЩЕНО. Нарушители будут удалены с игры и забанены на дальнейшие игры нашей команды.
- Нефтевышки могут истощаться. Если вы видите, что нефти больше нет, то сообщите об этом организаторам и, возможно, работа нефтевышки через некоторое время будет возобновлена.

Собранные с нефтевышек баррели нефти нужно как можно быстрее передать командованию группировки, которое отправит их на хранение. Во время игры все собранные баррели являются игровыми, так что нефть можно забирать у противников различными игровыми методами (например, украсть или захватить базу/склад с нефтью противника и унести ее оттуда).


Захват точек влияния
Всего есть три стратегически важных объекта, обладание которыми дает вам неоспоримые преимущества перед противником:
- склад боеприпасов СБП-1
- спутниковые ретрансляторы
- денежное хранилище форт Нокс

СБП-1 (склад боеприпасов)
Здесь в достаточно больших количествах хранится оружие и боеприпасы, в которых заинтересованы все противоборствующие стороны. Боеприпасы упакованы в ящики, которые нужно доставить командованию своей группировки. Ящики открывать может только командир группировки.

Один ящик могут нести не менее 2-х человек. После их смерти (в т.ч. после смерти одного из них при отсутствии замены) ящик остается на месте, где произошло попадание и информация о его местонахождении НЕ МОЖЕТ быть разглашена убитым до выхода из мертвятника (оставшийся в живых, естесственно, может рассказать, где ящик). Нарушители будут наказаны.

Все содержимое ящиков (что именно представляет ценность, будет объявлено за 2-3 дня до игры) является игровым до окончания игры, т.е. во время игры может быть отбито или украдено противником, а по окончанию мероприятия разделено между бойцами группировки. Так же, как в случае с нефтью, имеющееся в наличии на момент окончания игры содержимое ящиков принесет команде очки.

После того, как все ящики вынесены со склада, СБП-1 теряет свою важность.

Спутниковые ретрансляторы
Система спутниковой ретрансляции обеспечивает работу местных СМИ, а контролирующая СМИ группировка держит под контролем информационные потоки.

Чтобы система ретрансляторов перестала работать, нужно отключить (и забрать) спутниковые передатчики (если какая-то группировка смогла захватить все передатчики, то это одновременно дает ей контроль над СМИ). Передатчик извлекается в течении 30 минут инженерами (назначенные в начале игры 2 бойца группировки), которые в этот момент не могут стрелять (других ограничений у инженеров нет). При удачном извлечении инженер получает бонус (который, как и все остальное может быть отбит), который вместе с передатчиком помещается в контейнер, который может переноситься любым бойцом группировки и должен быть передан командованию группировки.

Всего ретрансляторов 3 (если это количество изменится, то об этом будет написано до игры или сказано на предыгровом брифинге).

Так же как все остальное, передатчики могут быть отбиты у противника. Имеющиеся в наличии на момент окончания игры передатчики (и бонусы) принесут команде очки.

Форт Нокс
Денежное хранилище маленького, но гордого государства является основным источником финансовых средств для благородных и не очень дел правящей верхушки. Финансовые средства хранятся, как водится, в самое твердой валюте - в долларах. Доллары упакованы в мешки, которые нужно доставить командованию своей группировки. Мешки открывать может только командир группировки.

По аналогии с СБП-1, один человек может нести не более 2-х мешков. После смерти несущего, мешок остается на месте, где произошло попадание и информация о его местонахождении НЕ МОЖЕТ быть разглашена убитым до выхода им из мертвятника. Нарушители будут наказаны.

Все содержимое мешков (что именно представляет ценность, будет объявлено за 2-3 дня до игры) является игровым до окончания игры, т.е. во время игры может быть отбито или украдено противником, а по окончанию мероприятия разделено между бойцами группировки. Так же, как в случае с нефтью, имеющееся в наличии на момент окончания игры содержимое мешков принесет команде очки.

После того, как все ящики вынесены со склада, форт Нокс теряет свою важность.


Президент и красная кнопка
Президент Убунта отличается не только мерзким характером, но и достаточно экстентричной манерой одеваться, поэтому будет легко узнаваем в парадной генеральской форме армии маленького, но гордого государства и с прикованным к руке чемоданом.

Кроме чемодана и кода в президентской голове, есть еще 2 ключа запуска, которые находятся у командиров Фракции Зеленых и Фракции Беспощадного Добра. Ядерное вооружение можно взять под контроль 2-мя способами:

- получив Убунту, чемодан и 2 ключа запуска
- получив 2 ключа, карту с месторасположением ЯРК и очень секретный дешифратор с зачатками искусственного интеллекта

Дешифратор можно купить (за нефть или другой ценный ресурс) у продажных бывших военных (НПЦ), а карта находится в секретном военном бункере.

Имеющиеся в наличии на момент окончания игры элементы системы контроля над ЯУ принесут команде очки.

Поскольку президент Убунта является персоной очень важной, то под его парадным кителем скрываются всевозможные меры защиты его бренного тела от шальной пули. Поэтому случайные попадания его не убивают, но президент перестает двигаться и стрелять. К слову, использовать оружие он может только в целях самозащиты, а не как полноправная боевая единица.

По условиям игры, Убунта параноик и боится смерти. Убить президента можно только приблизившись к нему на рассояние 1 метра и четко и внятно объявив ему и окружающим, что президент убит.


В УПОР СТРЕЛЯТЬ В ПРЕЗИДЕНТА КАТЕГОРИЧЕСКИ ЗАПРЕЩЕНО!


Уничтожение командования противников
Каждое убийство командира соперников приносит команде бонусные очки.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 10 апр 2012, 11:28

Grupeeringute põhiülesanded:
- nafta kogumine
- mõjupunktide hõivamine
- president Ubunta kinnivõtmine ning 2 tuumakohvri võtme äravõtmine
- vastaste komandöride hävitamine

Nafta
Tähtis mänguressurss, mille omamine suures mahus annaks peale kõige muu ka võimaluse teha liidu OKG'ga (Organiseeritud Kriminaalsed Grupid)- neid on võimalik ära osta.

Mängutehniline pool
- Nafta korjamine on puhtfüüsiline tegevus (naftapumba oma kontrolli all hoidmise ajaline kulg ei oma tähtsust)
- Naftat korjatakse ainult korraldajate poolt antud anumatega/anumatesse
- Nafta annab kindla koguse punkte iga "barreli" eest (organisaatorite poolt antud taara ühik)
- Punkte toovad sisse ainult "barrelid" mida osapool omab mängu lõpuks

Näide: Rühm haarab enda valdusesse naftatorni, kuid neil pole anumaid, et naftat korjata. Sellisel juhul on naftatorn nende jaoks kasutu, kuni nad ei saa õigeid anumaid.

NB! kui midagi muutub, antakse sellest teada paar päeva enne mängu

Polügoonil on mitu naftatorni. Vastavalt siis mida rohkem te neid kontrollite, seda suuremat kogust naftat on teil võimalust neist "välja pumbata".
- Naftatornid on mänguatribuutika, nende käperdamine, liigutamine, lükkamine ning üritused neist kiiremini naftat välja saada on KATEGOORILISELT KEELATUD ning rikkujaid ootab nii kohene kui ka hilisem mängukeeld kõigilt selle organiseerija mängudelt
- Naftatornid võivad tühjaks saada. Kui näete, et naftat enam ei tule, teavitage sellest organisaatoreid ning võimalik, et varsti torni töö jätkub.

Naftabarrelid toimetage võimalikult kiiresti oma juhtkonna kätte, kes organiseerivad nende hoiustamise. Barrelid on kogu mängu aja mängusisesed, ning neid on võimalik teistelt osapooltelt ära röövida, sisse vehkida jne


Mõjupunktide hõivamine
Kokku on kolm stateegiliselt tähtsat punkti, mille hõivamine annab teile ülekaalu vastase suhtes:
- laskemoonaladu SBP-1
- satelliitide retranslaatorid
- rahahoidla Fort Noks

Laskemoonaladu SBP-1
Seal hoitakse üsnagi suures koguses relvi ja laskemoona, milles on huvitatud kõik osapooled. laskemoon on pakendatud kastidesse, mille tuleb toimetada oma osapoole komandöri juurde. Ainult tema saab neid avada.

Ühte kasti saab tassida miinimum kaks (2) inimest. Kui surevad mõlemad või üks neist ja ei ole kedagi kes kasti edasi tassiks, jääb kast kohapeale. Surmasaanud kastitassijad EI TOHI teada anda kasti asukohta seni kuni nad pole surnuaiast jälle välja tulnud. Kui keegi kastitassijatest või lähedalolijatest ellu jäid, need muidugi võivad. Rikkujaid karistatakse.

Kogu kasti sisu (mis seal nimelt väärtuslikke punkte sisse toob, antakse teada paar päeva enne mängu algust), on mängusisene kuni mängu lõpuni- ehk siis seda on võimalik teiste osapoolte poolt ära röövida ning mängu lõpus oma võitlejate vahel laiali jagada. Nagu ka nafta puhul, punkte toovad sisse kasti sisud mis on teil oma valduses mängu lõpuks.

Pärast seda kui SBP-1'st on kõik kastid ära tassitud, kaotab ta oma väärtuse.

Satelliitide retranslaatorid
Satelliitide retranslaatorite süsteem tagab kohalike massikommunikatsioonivahendite töö, see kes kontrollib satelliite, kontrollib informatsiooni.
Et retranslaatorite süsteem lakkaks töötamast, on vaja välja lülitada (ja ära võtta) saatjad (kui mingi grupp on enda valdusesse saanud kõik saatjad, annab see talle ühtlasi ka kontrolli massikommunikatsiooni üle). Saatja eemaldatakse 30 minuti jooksul inseneri poolt (nemad määratakse enne mängu, kokku 2 inseneri osapoole kohta), kes ei saa sel hetkel tulistada (rohkem piiranguid pole). Eduka eemaldamise tulemusena saab insener kätte boonuse (mida, nagu ka kõike muud, on võimalik ära röövida), mis koos saatjaga paigutatakse kasti. Kasti võib kanda suvaline sõdur ning selle tuleb toimetada osapoole komandöri kätte.

Saatjaid on kokku 3. Kui nende arv muutub, antakse sellest teada paar päeva enne mängu või mängueelsel briifingul.

Saatjaid on võimalik üle lüüa. Punkte toovad sisse ainult saatjad ja boonused mis on teie valduses mängu lõpuhetkeks.

Rahahoidla Fort Noks
Väikese kuid uhke vabariigi rahahoidla on põhiliseks allikaks võimude õilsate ja mitte väga õilsate tegude jaoks. Fintantse hoitakse nagu ikka kõige tugevamas valuutas, dollarites. Raha on pakitud kottidesse mis tuleb toimetada oma komandöri kätte. Vaid komandör saab kotte avada.

Üks inimene kanda maksimum kahte kotti. Kandja surma puhul jäävad kotid maha ning ta ei tohi nende asukohta välja anda seni kuni ta pole surnuaiast väljunud. Reeglite rikkumine on karistatav!

Kottide sisu (mis seal täpselt väärtuslik on, antakse teada 2-3 päeva enne mängu algust) on mängusisene kuni mängu lõpuni. Ehk siis jällegi, neid on võimalik teistelt osapooltelt pihta panna jne ning mängu lõppedes oma osapoole võitlejate vahel laiali jagada. Nagu ka laskemoona ning nafta puhul, punkte toovad ainult need kotid mis on teie valduses mängu lõpetamise hetkeks.

Kui Fort Noks on kottidest tühjaks tassitud, kaotab objekt oma väärtuse.


President ja punane nupp
President Ubunta ei eristu mitte ainult ebameeldiva iseloomu poolest, vaid ka riietumisviisis, niiet teda on üpriski kerge märgata kuna riides on ta väikese, kuid uhke vabariigi kindrali paraadvormis, käe külge aheldatud kohvriga.

Peale kohvri ning Ubunta peas oleva koodi, on olemas veel kaks võtit mis on Halastamatu Headuse ning Roheliste komandöride käes. Tuumarelvastuse on enda valdusesse võimalik saada kahel moel:
- saades kätte Ubunta, kohvri ning võtmed
- saades kätte kaks võtit, kaardi tuumarelva kontrollpunkti juurde ning enda kätte Väga Salajase Deshifraatori Tehisintellekti Algetega

Deshifraatori on võimalik osta nafta või mõne muu vajaliku ressursi eest müüdavate endiste sõjaväelaste (MES) käest ning kaardi on võimalik leida salajasest sõjaväe punkrist.

Tuumarelva kontrolli elementide omamine mängu lõpuiks toob teile sisse punkte.

Kuna president Ubunta näol on tegemist väga tähtsa persooniga, on tal vormi all peiduse igatsugu kaitsevahendid mis teda elus hoiavad. Tänu sellele kuulid teda ei tapa, aga pihta saades ta enam ei liigu ega tulista. Relva võib ta kasutada ainult eneseikatseks, niiet tema näol ei ole tegemist sõjaväelise ühikuga.

Mängusiseselt on Ubunta paranoiline ning kardab surma. Teda tappa saab ainult lähenedes talle 1m kaugusele ning kõvasti ja selgelt talle ning ümbritsevatele teada anda, et Ubunta on nüüd surnud.

LÄHEDALT ON TEMA LASKMINE KATEGOORILISELT KEELATUD.


Vastaspoole komandöride hävitamine

Iga kord kui mõne vastase komandöri maha lasete saab teie osapool lisapunkti.


SUUR TÄNU PAGANARH'ile, kes tõlkis teksti eesti keelde!
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 12 апр 2012, 21:48

ДОПОЛНЕНИЕ/Lisandused

1. Командиры команд скорее всего будут ходить в фуражках. Пока у нас есть 2 из 4-х, но мы работаем над этим. Если вдруг у кого-то есть лишние 2 фуражки, то мы с удовольствием их позаимствуем./Suure tõenäosusega hakkavad komandörid kandma vormimütse (hetkel on 2 4'st olemas, kui kellelgi on välja pakkuda, oleksime tänulikud)

2. Время мертвятника 30 минут./Surnuaia aeg on 30 minutit

3. Убийство командира стороны увеличивает время отсидки этой стороны в мертвятнике на 5 минут./Kui komandör on surnud, pikeneb tolle osapoole surnuks olemise aeg 5 min

4. Во время игры нефть можно сдавать организаторам 2 раза по 5 баррелей (5 полных единиц тары). Первые 5 баррелей уменьшают время мертвятника стороны на 5 минут, вторые 5 баррелей уменьшают время мертвятника на 10 минут. Т.е. минимальное сремя мертвятника стороны может составлять 15 минут, а максимальное - 40 минут. Во всех мертвятниках будет доступна информация о том, какое количество времени должна находиться в мертвятнике каждая сторона. Сданная нефть так же приносит стороне очки./Mängu ajal on võimalik anda organisaatoritele ära naftat kahel korral 5 barreli kaupa (5 täisanumat). Esimesed barrelid vähendavad surnuaia aega 5 minutit, teine ports 10 minutit. Ehk siis minimaalne surnuaia aeg võib olla 15 minutit, maksimaalne 40 minutit. Surnuaedades saab olema kohapeal info kui kaua mingi osapool peab seal olema. Ära antud nafta muidugi annab ka punkte.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 15 апр 2012, 23:59

Дополнение/Lisandused

1) Миротворцы первыми стрелять не начинают. Огонь открывается в том случае, если кто-то проявляет в отношении их агрессию. Мирный настрой по отношению к группировки заканчивается после первого вооруженного столкновения. Через блокпосты миротворцев могут спокойно пройти невооруженные люди в цивильном, остальных заворачивают обратно./Rahuvalvajad hakkavad lasta siis, kui lastakse neid. Rahuvalvajate rahulik meeleolu mõni fraktsiooni suhtes lõpeb ära peale esimest relvastatud konflikti. Läbi rahuvalvajate kontrollpunkte saab rahulikult käia tsiviilriietes ning relvastamata, vastasel juhul rikkujat läbi ei lasta.

2) Президент Убунта НЕ БЕГАЕТ ни при каких обстоятельствах. Только ходит спокойным шагом./President Ubunta EI JOOKSE. Saab ainult jalutada.

3) Передвижение базы возможно, но не чаще, чем раз в два часа и не раньше, чем через 2 часа после начала игры. Технические подробности мы сообщим чуть позже./Staabi või baasi ülekandmine teisse kohta on võimalik, aga mitte varem, kui 2 tundi peale mängu stardi ning mitte enam, kui 1 kord 2 tundi jooksul. Tehhnilistest detailidest anname teada veidi hiljem.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 17 апр 2012, 15:19

ДОПОЛНЕНИЕ/Lisandused

Ядерный чемоданчик реагирует на состояние здоровья президента Убунты. Так что при его смерти или серьезной кровопотере (например, если отрезать ему руку), система запускает процесс самоуничтожения. Таким образом, убийтсво президента Убунты автоматически означает провал всех миссий для всех группировок. Пытать его это не мешает, если не отрезать жизненноважные органы, конечно./Tuumakohvrike reageerub presidendi tervise seisundi. Surma või raske vigastuse puhul (nt kui talle lõigatakse kohvrikesega käsi ära) käivitab süsteem enesehävituse protsessi. Seega president Ubunta tapmine automaatselt tähendab kõikidele grupeeringute kõikide missioonide rike. Samas ei sega selline olukord presidendi piinata (muidugi juhul kui ei toimu mingite eluvajalike oorgamine väljalõikamine).
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 18 апр 2012, 20:36

Дополнение/Lisandused:

1) Президент Убунта после попадания не может передвигаться и стрелять, но нести его можно./President Ubunta peale tabamist tema pihta ei saa iseseisvalt liikuda ja lasta, kuid teda võib kanda.

2) Как выглядят ключи от ЯУ мы скажем в последний момент (возможно, только на брифе), чтобы исключить их намеренный или случайный дубляж (это, конечно, запрещено, но всякое бывает). Ключей 2 и они находятся у командиров Зеленых и Добра. Переносить их могут только командиры. Если командира убили, то он оставляет ключ на видном месте там, где в него попали и уходит в мертвяк. В таком случае поднять ключ может любой, но обязан незамедлительно доставить его к командиру своей группировки. После выхода из мертвяка, потерявший ключ командир может вернуться на место смерти и забрать ключ./Kuidas näevad välja TR võttid me avaldame viimasel hetkel (võimalik, et ainult briifingul), dublikaatide ettevalmistamise välistamiseks. Võtmeid on 2 tükki ja nemad asuvad Rohelise ja Headuse meeskonnade ülemustel. Neid võivad kanda ainult ülemused. Juhul, kui ülemus on surnud, siis ta jätab võtme nähtavas kohal ja liikub puhkealasse. Sellisel juhul transporteerita võtme võib iga osavõtja, kui ta peab võtmet viivitamata anda oma meeskonna ülemusele. Peale puhkealast lahkumist meeskonna ülem võib iseseisvalt oma surmakohalt võtmet ära võtta (kui võti on selleks hetkeks veel seal).

3) Дешифратором и картой являются реально работающие приборы (что с ними делать будет написано в приложенной инструкции). Так что перемещать и хранить их нужно так, чтобы они выдержали еще не одну игру. Мы знаем, на что идем, запуская в игру всякие технологии: случиться может всякое, так что страемся не убить все в первые же 5 минут) Где находятся эти приборы будут знать те, кому это положено знать. Официально они хранились в штабе командования, но пропали. Штаб был разгромлен во время революции и ничего полезного там не нашли./Dekrüpteerija ja kaart on tegelikult töötavad tööristad (nende kasutamisjuhend pannakse nende juurde). Palume nendesse hoolikut suhtumist, et neid saaks kasutada järgnevatelt mängudel ka. Me teame, mis tehnikaga võib juhtuda mängu ajal ja seetõttu üritame seda korras hoida igal võimalusel. Tööristade asukohti teavad ainult need, kellel ettenähtud. Legendi järgi nemad olid juhtimispunkris, kuid läksid hämmastuse ajal kaduma. Juhtimispunkti rööviti revolutsiooni ajal, kuid ei leidnud seal midagi kasulikku.

4) Что именно нужно снимать со спутникового ретранслятора будут знать техники. Остальных это волновать не должно./Mida on vaja teha sateliidi retranslaatoriga teab tehniliiine personaal, teisi see ei peaks puudutama.

5) Если Убунту убьют, то он сообщит убившему, что произойдет дальше. У Убунты есть строго регламентированные правила поведения, согласно которым он будет договариваться с теми, к кому он попал. Сливать игру какой-то группировке по своему выбору у него не получится. “Кто первый поймал, того и тапки” (с)/Ubunta surma korral, ta teatab oma mõrvarit järgnevast juhtumitest. Ubuntal on kindlalt reglamenteeritud käitumisereeglid, mille järgides ta võib läbirääkisi läbiviija oma valikut tal olukorras ei ole (etteandtud korraldused). Kes ta esimesena kätte saab, see teda kasutab.

Убийство его выгодно только в одном случае - если вы собрали второй вариант доступа к ЯУ и вам нужно, чтобы ядерный чемоданчик был бесполезен./Tema surm võib kasuks olla ainult juhul kui teie meeskonnal on teine viis tuumarelvadele liigipääsu saada ja teie tahaksite tuumanuppu kasutuks teha.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 19 апр 2012, 18:40

Дополнение/Lisandus:

Каждое убийство командиров противника приносит убившей его группировке очки. Т.е. командира убили (получили очки), он ушел в мертвяк. Вышел из мертвяка, через какое-то время снова убили (получили очки), он снова ушел в мертвяк и тп./Iga vastaste ülemuse tapmise eest saab gruppeering boonuspunktid. S.t. ülemus on tapetud (teda tapnud meeskond saab punktid), läheb surnuaia. Tuli surnuaiast välja, mõni aja pärast on jälle tapetud (teda tapnud meeskond saab punktid), jälle läheb surnuaia jne.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 21 апр 2012, 13:17

Президент Убунта без антуража/President Ubunta foto (tavariietuses):

Изображение
Изображение
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 22 апр 2012, 13:05

Дополнение/Lisandus:

Ящики из СБП-1 и мешки с деньгами из Форт-Нокса не вскрываем до окончания игры. При захвате базы противника, вы можете унести ящики, пакеты и тару с нефтью к себе на базу, но вскрывать их можно только в конце игры./SBP-1 kastid ja FortNoksist rahaga kotid ei tohi avada mängu lõpuni. Vastaste baasi hõivamisel saab tassida enda baasile kotid, kastid ning nataga pudelid, vaid avada neid saab ainult mängu lõpus.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Основные задачи группировок/Grupeeringute põhiülesanded

Сообщение Arlanda » 25 апр 2012, 12:01

Дополнение/Lisandused:

1) Базу можно переносить не чаще чем раз в два часа и не раньше, чем через два часа после начала игры. На каждой беазе находится флаг цвета группировки (Фракция Зеленых - зеленый, Фракция Добра - желтый, ОПГ - черный, Миротворцы - голубой). При переносе базы нужно перенести флаг на место новой базы (прятать его нельзя!), а так же ВСЕ имеющиеся на базе квестовые предметы - ящики с СБП-1, мешки из ФортНокса, детали ретранслятора и части управления ЯУ./Staabi või baasi ülekandmine teisse kohta on võimalik mitte enne, kui 2 tundi peale mängu stardi ning mitte enam, kui 1 kord 2 tundi jooksul. igal baasil on olemas grupeeringu lipp (Roheliste Fraktsioonil - roheline, Hallastamatu Headuse fraktsioonil - kollane, OKG - must, Rahuvalvajad - helesinine). Selleks, et teostada baasi ülekandmine teisse kohta, on vaja seale asetada lipu ning kanda ka KÕIK teil olemasolevad stsenaariumiga seotud asjad (SBP-1 kastid, FortNoksi kotid, retranslaatorite varuosad ning tuumarelvade kontrollsüsteemi elemendid) üle.

2) Фото нефтевышек/Naftatorni fotod:
Изображение
Изображение

Из одного из углов будет торчать краник, из которого будет капать нефть./Ühest naftatorni alumisest nurgas asub krannike, kust tilkub nafta.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Ответить

Вернуться в «Airsoft Season Opening 2012: Sunrise»